Jämför priser från G.P Södra Bil & Däck - AD Bilverkstad och spara pengar när bilen behöver en verkstad. Boka tid online med prismatchning via autobutler.se
Senaste omdömen
Priset
4.6
Arbetet
4.6
Servicen
4.4
Läge
4.3
Dialogen
4.1
Renlighet
4.0
Kasim K.
2024-11-20
Seat
Alhambra
2015
Mycket nöjd 👍🏼
Eddy D.
2024-11-06
Fiat
ADRIATIK
2009
Sören J.
2024-11-01
Seat
Leon
2015
Emil
2024-10-18
Renault
Kangoo
2006
inga konstigheter. gjorde ett bra jobb enligt mig
Henrik L.
2024-10-08
Toyota
TOYOTA AURIS
2013
Bra och snabb service!
Tobias
2024-10-03
Mazda
MAZDA 6
2011
Magnus E.
2024-09-18
BMW
X1 xDrive20d
2014
Mycket skickliga mekaniker.
Robin W.
2024-09-10
Dacia
Sandero
2023
En riktig verkstad, bilar överallt och engagerad skitig personal
Svar från
G.P Södra Bil & Däck - AD Bilverkstad
2024-09-13
Hej
Har du stavat fel eller stämmer det som du skrivit ovan? Skitig personal?
Om du är missnöjd så hör gärna av dig så ska vi försöka hjälpa dig.
Mvh Gp Södra Bil & däck
Stefan B.
2024-08-28
Toyota
Prius
2006
Jag har nyss hämtat ut bilen och har ingen långsiktig bedömning av reparationen. Allt är som förväntat. Miljön kring verkstaden är rörig/stökig och det var en del strul i samband lämningen. Bemötandet var serviceinriktat och lyhört men saknar uppenbart rutiner. Helt situationsanpassat alltså. Dialog under det stora jobb jag gjorde var utan anmärkning, men åter igen utan egna rutiner. Jag tog initiativ för att få kvittenser och bekräftelse av tillägsbeställning. Dokumentation över utfört arbete är bra. Inget krångel med priser. Inget försök till förhandling av priser som autobutler tog fram. Prisvärt. Anbud från min normala verkstad var 65% högre (originaldelar ej OEM). Jag är nöjd.
Svar från
G.P Södra Bil & Däck - AD Bilverkstad
2024-09-13
Hej
Vad bra att du är nöjd, för det är det som får oss att fortsätta att sträva efter nöjda kunder och trygghet, samt att bli bättre på de vi vet att vi kan.
Var gällande miljön kring verkstad så är det 10 andra olika verkstäder i området, därav det står bilar överallt. Om du tyckte att det var rörigt i verkstad så beror det på att våra mekaniker behöver ha verktyg framme tillgängligt för att kunna mecka med bilar. Det var fullt med bilar inne i verkstad just den dagen då du var här, och det är så här mycket jobb vi har, så om du tycker att det är rörigt så vet jag inte vad jag riktigt skall svara på dig! Vad gällande kvittens, så har vi aldrig haft någon kund som någonsin begärt kvittens på att lämna nycklar, samt kvittens på att vi utförde ett jobb till dig som inte ingick i autobutlers offert, vi har aldrig gjort det och behöver tyvärr inte göra det eftersom vi jobbat mycket mot företagare samt försäkringsbolag och allt finns antecknat. Så du var den första som begärde kvittens på att du lämnat in dina nyckar till oss, och kanske inte den sista, det är väl inget fel på att man vill ha en kvittens, det är bra, och om man känner sig tryggare med det så varför inte.
Att det strulade på morgonen när du var här berodde på att våran mekaniker inte fick upp vårat lås eftersom den fastande, kan bero på massa olika saker, och det gör ju inte att det är vårt fel, och jag tycker inte att det är nått att klaga på eftersom man aldrig kan förutse vad som kan komma att ske!
Oavsett vad du tycker , så vet vi ändå med stor sannolikhet att vi utfört ett så gott och bra som möjligt jobb, och det vi strävar efter är att bli bättre. Tack för ditt omdöme ;)
Gp Södra Team